Sam Houston National Forest en Statue
15 april 2016 - Dallas, Texas, Verenigde Staten
Donderdag 14 april is het tijd om weer terug te keren naar Dallas. Onderweg maak ik een tussenstop bij het Sam Houston National Forest. Het is het grootste woud in de omgeving. Op de borden hangen allerlei waarschuwingen, o.a. wat je moet doen als je verdwaald bent.
Ik zoek naar routes en vind er uiteindelijk één. Het is een mini-wandeling, maar verder kan ik geen paden ontdekken. De vogels zijn erg druk en moeilijk te fotograferen. Het rode vogeltje is dus niet scherp, maar wel rood!
Ik reis verder en breng een bezoek aan het Sam Houston Statue, een heel erg groot beeld, 70 ft oftewel ruim 21 meter, langs de snelweg. Rond zes uur rijd ik Dallas weer in. Het is een indrukwekkend gezicht al die grote gebouwen in de zon!
