Reacties

Reacties 1 - 50 van 55

Naam Reactie Datum
Huubs Hubbeling Hai Inge, Ik lees nu pas al je reisverslagen. Mijn… 29 aug. '17
Marjan Hoi Inge! Ik lees je verhalende heel veel plezier… 24 aug. '17
Hanneke Aukema Wat is het daar prachtig en wat een mooie foto's… 23 aug. '17
Lia Oei die spin.... Brrrr.... Leuk die vlinders he! Ze… 23 aug. '17
Lia Prachtig!!! 23 aug. '17
Laura Wat geweldig!! Super mooie foto's ook, ziet er… 19 aug. '17
Lia Geniet er nog lekker van! Vooral ook niet aan dinsdag… 17 aug. '17
Inge van der Veer Dankjewel Hanneke! Morgen ga ik naar het oerwoud en… 17 aug. '17
Hanneke Aukema Jemig Inge! Wat een reis. Je kunt de verhalen bundelen… 17 aug. '17
Lia Super Inge! 16 aug. '17
Inge van der Veer Ha Lia, ik ben intussen weer helemaal fit!!! 16 aug. '17
Lia Kleurrijk Inge! Ik hoop dat je snel opknapt! Niet… 16 aug. '17
Lia Heej Inge, Ik luisterde vandaag naar Manu Chau ( van… 13 aug. '17
Lia Klinkt weer goed Inge! Die zoutwinning is volgens… 13 aug. '17
Lia Nou dat is natuurlijk super leuk die drie dagen extra… 12 aug. '17
Lia Ja klopt! Maar in Peru is het dus nog erger! 12 aug. '17
Inge van der Veer Ha Lia, Ik wilde wel een trail lopen, had me daarvoor… 12 aug. '17
Inge van der Veer Ha Lia, mijn vest is weer gevonden, ik had hem gewoon… 12 aug. '17
Lia Mooi hè die Incaruïnes! Wij hebben een aantal jaren… 12 aug. '17
Lia Stakende docenten ;-) Jullie hadden mee kunnen gaan… 12 aug. '17
Lia Heerlijk Inge!!! Een leeg hoofd vol met nieuwe ervaringen!… 11 aug. '17
Inge van der Veer Ha Lia, Klopt, dit is echt een top reis. Tussen mijn… 11 aug. '17
Lia Ha Inge, wat bof je weer met al die mooie feesten… 10 aug. '17
Lia Nou wil ik toch wel een foto van jou zien Inge, in… 10 aug. '17
Inge van der Veer Ha ha, ja goed idee! We gaan wel even voorbereiden… 10 aug. '17
Inge van der Veer In zo'n mooi land kun je alleen maar mooie foto's… 10 aug. '17
Lia Gaan we in de Glind ook doen ;-) 8 aug. '17
Lia Schitterende foto's Inge!!! Echt plaatjes. 8 aug. '17
Inge van der Veer Geen idee wie die man is, maar ik heb wel foto's… 8 aug. '17
Inge van der Veer Ik laat de cavia ook aan mij voorbij gaan! Maar het… 8 aug. '17
Inge van der Veer Klopt wel Lia, de mensen betalen iemand die de nodige… 8 aug. '17
Inge van der Veer Ha Lia, hoedje is niet gelukt. Helaas! 8 aug. '17
Inge van der Veer Het is af en toe flink koud 's nachts, maar overdag… 8 aug. '17
Lia Misschien brengen zwarte haren wel heel veel geluk… 7 aug. '17
Lia Lijkt me heeel boeiend die lijnen! Je vraagt je af:… 7 aug. '17
Lia Pfft wat spannend Inge! En.... wie is die man die… 7 aug. '17
Lia In Ecuador aten ze ook cuy (cavia's), aan een… 7 aug. '17
Lia Wat indrukwekkend Inge! Inderdaad een hele goede keuze.… 7 aug. '17
Lia Van 39 graden in het water naar een elektrische deken.… 7 aug. '17
Lia Dat klinkt fantastisch Inge! Leuk om deze rituelen… 7 aug. '17
Lia Heeej Inge, Wat maak je veel mee in korte tijd. fantastisch… 7 aug. '17
Inge van der Veer Die condors zijn majestueus en enorm groot! Prachtig… 7 aug. '17
Inge van der Veer Ha Hanneke, Het is telkens weer indrukwekkend. De… 7 aug. '17
Hanneke Aukema Ik denk dat je een hele goede keus gemaakt hebt, om… 6 aug. '17
Hanneke Aukema Wat een prachtige tocht! Alleen al voor die condors… 6 aug. '17
Inge van der Veer Elke dag is weer een nieuw hoogtepunt! Vandaag twee… 5 aug. '17
Kere Het lijkt wel als of ik met je mee reis. Zo levendig… 5 aug. '17
Inge van der Veer Ha Marian, Het is echt heel indrukwekkend allemaal.… 5 aug. '17
Marjan Hoi Inge! Alsof ik een boek lees, zo mooi beschrijf… 5 aug. '17
Laura Wat geweldig dat je condors hebt gezien!! En ik zie… 5 aug. '17

 1 2 Volgende »